Recomanacions generals

Presentació

  • Utilitzar full DIN A 4 de bona qualitat.
  • El contingut en 1 sol full.
  • Respectar marges i espais.
  • En ordinador excepte si la demanen de forma manuscrita.
  • Sense faltes d’ortografia i de sintaxi.
  • Enviar sempre originals i no fotocòpies.
  • Sense ratllades ni correctors.

Contingut

  • Estil clar, cal que la informació sigui ordenada i breu.
  • Positiva, destacant els punts més interessants per al lloc de feina.
  • Cal resumir les dades del CV, però no repetir-les.
  • Ús de la 1a persona, però sense abusar-ne. Demostra correcció en el tracte, no tutejar un interlocutor desconegut.
  • Evitar la utilització de fórmules de pena com: “després d’estar buscant feina durant uns quants mesos...”.
  • Dins d’una mateixa empresa no és convenient enviar carta + CV a dos llocs de treball diferents.
  • És preferible que sigui personalitzada, que vagi dirigida a una persona en concret amb nom i cognoms.

Imprimeix