Recomanacions generals
Presentació
-
Utilitzar full DIN A 4 de bona qualitat.
-
El contingut en 1 sol full.
-
Respectar marges i espais.
-
En ordinador excepte si la demanen de forma manuscrita.
-
Sense faltes d’ortografia i de sintaxi.
-
Enviar sempre originals i no fotocòpies.
-
Sense ratllades ni correctors.
Contingut
-
Estil clar, cal que la informació sigui ordenada i breu.
-
Positiva, destacant els punts més interessants per al lloc de feina.
-
Cal resumir les dades del CV, però no repetir-les.
-
Ús de la 1a persona, però sense abusar-ne. Demostra correcció en el tracte, no tutejar un interlocutor desconegut.
-
Evitar la utilització de fórmules de pena com: “després d’estar buscant feina durant uns quants mesos...”.
-
Dins d’una mateixa empresa no és convenient enviar carta + CV a dos llocs de treball diferents.
-
És preferible que sigui personalitzada, que vagi dirigida a una persona en concret amb nom i cognoms.
Imprimeix