Idees de negoci

En la seva majoria, les persones  emprenedores es basen a l’hora de muntar un negoci en el següent:

  • La formació i experiència laboral prèvia. A partir d’ella coneixem la situació, dinàmica i pràctiques habituals en un sector d’activitat
  • L’anàlisi dels canvis perceptibles en l’entorn. Canvien els nivells educatius, les formes i l’organització de la vida quotidiana, l’origen i composició de la població, la capacitat adquisitiva, les normes aplicables a totes les activitats.... i un llarg etcètera que inclou la consciència i els desigs de la gent.
  • La còpia o la importació d’idees vistes a d’altres llocs. En les pròpies activitats existents a d’altres països o territoris tens una font gairebé inesgotable per copiar o importar idees. Cal parar atenció al context i la forma de copiar-les.
  • L’aplicació d’habilitats pròpies. Les persones tenim habilitats o capacitats per a les quals estem particularment dotats. Unes són innates, d’altres adquirides al llarg de la nostra vida familiar, social i professional, totes elles poden ser font de negoci.

Al cap i a la fi, i sigui com sigui, un bon negoci sorgirà d’una bona idea promoguda per persones emprenedores capaces de dur-la endavant amb il·lusió i empenta, com també de detectar les necessitats de les persones i orientar-se a un mercat definit i adequat.

Més informació

VÍDEO AMB PERSONES EMPRENEDORES EXEMPLARS

Vídeo 1

 

Imprimeix