UBINTIA
una consultora tecnològica.
Logo empresa
Precisa
HELPDESK - CUSTOMER SERVICE

Lloc de treball

Codi2019060044
Ocupació
Helpdesk - Customer Service
Tasques
La posició que ocuparà el seleccionat consistirà en comprendre el funcionament dels programes que comercialitza l'empresa i ser capaç d'oferir assistència als clients que els han adquirit. Aquesta assistència es produeix majorment en forma escrita i telefònica, i també inclou l'ús d'un sistema de connexió remota (Teamviewer) per solucionar les incidències que puguin sorgir en cas de necessitat. Donades les característiques de la feina, considerem necessari que el candidat. - Tingui bon tracte telefònic - Sigui capaç d'escriure amb bona ortografia tant català com castellà - Tingui un mínim d'aptituds a l'hora de treballar amb ordinadors i coneixement dels programes office bàsics.
PoblacióTERRASSA (BARCELONA)
Vacants1
Certificat de discapacitatIndiferent

Competències

APRENENTATGE I UTILITZACIÓ DE CONEIXEMENTS
ORIENTACIÓ AL CLIENT
TREBALL EN EQUIP I COOPERACIÓ

Requisits

Formació acadèmica
  • CFGS / FPII / Mestria industrial
Idiomes
  • Català (Nivell escrit: Alt - Nivell parlat: Alt)
  • Castellà (Nivell escrit: Alt - Nivell parlat: Alt)
Vehicle propiNo
Es valorarà
Valorarem positivament que el candidat tingui inquietud per la informàtica i la tecnologia i hagi tingut contacte amb ordinadors de manera habitual, encara que sigui fora d'un entorn professional. Valorarem també molt positivament una persona capacitada per treballar en equip i amb voluntat per aprendre.

S'ofereix

Jornada laboralCompleta
Dies de la setmanaDilluns a Dijous
Horari08:00h - 13:30h i 16:00h - 17:30h
Sou18000€ - 18000€. Brut Anual
Tipus de contracteIndefinit
Durada de contracteIndefinit
Altres detalls
L'horari és semiflexible, és a dir, té flexibilitat, però s'ha de coordinar amb el companys. Entrada de 8:00 a 8.30 hores Parada per dinar entre les 13.30 i les 16.00 hores, mínim 30 minuts. Sortida entre les 17.30 i les 18.00 hores.